2012. február 20., hétfő

Wood Ranger


Lehet unjátok már, ezt a formát tőlem, viszont nekem ez az egyik kedvencem. Az elmúlt hetekben szinte kizárólag szintetikus markolattal készült kések kerültek ki a műhelyből és asztalos lévén, már hiányzott a fa :)  Kigondoltam készítek egy nem annyira taktikai Ranger verziót is, rusztikus pengével és ez lett az ötletből. A pengét laprugóból ütöttem le, méretileg megegyezik az eddigi rövid pengés változatokkal, a markolat faanyagának szilt választottam, mert szeretem a rajzolatát és szerintem illik a rusztikus pengéhez. A markolat ragasztóval és 6mm-s réz szegecsekkel és csőszegeccsel kapaszkodik a pengére. Mivel ezt a kést erdőjárós, táborozós késnek terveztem , így ennek a példánynak is kaparóél van a pengeháton , üthető törővég a markolaton és pont ezért került a markolatba a csőszegecs is , amibe csuklószíjat köthetünk. Már csak Csabinak kell egy jó kis tokot készítenie hozzá és (ahogy AMA Barátom mondaná ) irány a természet!
Képek itt.

A gyenge képekért elnézést, holnap készítek jobbakat.